Saturday, June 18, 2011

Across the Universe (2007)


අද කියන්නෙ ලස්සන සංගීතමය චිත්‍රපටියක් ගැනයි. ඒ Across the Universe!!! මේ ගැන මුලින්ම මට කිව්වෙ මගේ අන්තර්ජාල ජීවිතේ ආරම්භක අවධියෙ පටන් හොඳ මිතුරෙක් වුණ සම්පත්.

මම බලල තියෙන සංගීතමය චිත්‍රපටි සේරම වගේ එකකට එකක් දෙවෙනි නැති ඒවා. ඒ අතරිනුත් මේක උපරිමයි කියන්න පුළුවන්. හේතුව මේකෙ තියෙන්නෙ මගේ ප්‍රියතම සහ ඔයාල හැමෝම දන්න බීටල්ස් (The Beatles) සංගීත කණ්ඩායමේ සංගීතය වීමයි.

කතාව පටන්ගන්නෙ එංගලන්ත ගම්බද තරුණයෙක් වෙන Jude අධ්‍යාපනය සඳහා ඇමරිකාවට යාමත් එක්කයි. එහිදී ඔහුට හමුවෙන මිතුරන් එක්ක ජීවිතයේ විවිධ අවස්ථා වලට නිදහසේ මුහුණ දීමත්, ඔහු සමග එකම කාමරයේ ජීවත්වෙන ඔහුගේ හොඳම මිතුරාගේ සොයුරිය එක්ක ඇතිවෙන ආදරයත් එක්ක තමයි ප්‍රධාන කතාව ගලාගෙන යන්නේ. ඒ අතරෙ වෙනත් කීප දෙනෙක්ගෙ කතා තියෙනවා. ඒ කතා සේරම එකිනෙක සම්බන්ධ කරන අපූරු සංගීතමය බවක් චිත්‍රපටිය පුරාම රැඳිල තියෙනවා. ඒ එක්කම පසුබිමින් යන කතාවෙ ඒ වකවානුවෙ තිබුණ වියට්නාම යුද්ධය ගැන කතා කරනවා. නමුත් ප්‍රධාන වශයෙන් ජූඩ්ගේ ජීවිතේ වටේ තමයි කතාව ගලාගෙන යන්නේ...

චිත්‍රපටියෙ නළු නිලියන් සහ රඟපෑම් ගැන නම් විශේෂයෙන් කියන්න යමක් නැති වුණත් මෙකෙ ප්‍රධාන නළු Jim Sturgess කියන්නෙ 2010 ආපු The Way Back චිත්‍රපටියෙන් ළඟදිත් වැඩ පෙන්නපු නළුවෙක්.

චිත්‍රපටිය පුරාම බීටල්ස් සංගීතය මුසු වෙලා තියෙන විධිය හරිම ලස්සනයි. මම මේ චිත්‍රපටියට කැමති ප්‍රධාන සාධකය ඒකයි. ඉතිං මෙන්න Across the Universe! සංගීතයට කැමති, බීටල්ස්ලට හොඳටම කැමති හැමෝටම. බීටල්ස් සංගීතයත් එක්ක විශ්වය සරා යන්න...


ට්‍රේලර් එක අල්ලල ගියෙ නැති අය මේක බලන්න එපා....

මගේ ලකුණු - 8/10

දැනගන්න සහ බාගන්න

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...