Saturday, August 6, 2011

Moonstruck (1987) | Cher, Nicolas Cage


කාලයක් මුකුත් නොලිය හිටියෙ එක එක කේස් එක්ක කම්මැලිකම හොඳටම ඔළුවට ගහල තිබුණ නිසා. ඒත් පටන් ගත්ත වැඩේ කරන්න එපැයි.

අද කියන්න යන්නෙ මම මෑතකදි හොඳට රස විඳපු ලස්සන චිත්‍රපටියක් ගැන. Moonstruck චිත්‍රපටිය ගැන මම දැනගත්තෙ Cher ගැන හොයන්න ගිහින්. දන්නවනෙ එයා දශක කීපයක ඉඳන්ම ගායන ලෝකයේ තැනක ඉන්න ප්‍රසිද්ධ පොප් ගායිකාවක් කියල. ඒ එක්කම එයා ඇකඩමි සම්මානයක් පවා ලබපු නිලියක් කියල දැනගත්තමයි මම පත්තු වුණේ. එහෙනම් එයාගෙ රඟපෑම් බලන්නම වෙනවනේ.. ඔන්න ඉතිං අපේ චිත්තරපටි ගැන හොයන්න තියෙන මුල්ම තැන හෙවත් IMDB යෙන් තොරතුරු හොයාගත්තා 'චර්' ඇකඩමි සම්මානෙ ගත්තු Moonstruck චිත්‍රපටිය ගැන. ඇත්තටම ඇගේ රඟපෑම නියමයි. මියුසික් වීඩියෝ වල ඉන්නවට වඩා ලස්සනයි.

ඇත්තටම ඒක මට දැණුන චිත්‍රපටියක් වුණා. Cher සහ Nicolas Cage එක්ක චිත්‍රපටියෙ කතාව සෑහෙන්න අල්ලල ගියා. හැබැයි නිකලස් ලොක්කගෙ රඟපෑම නම් ඒ තරම්ම වැදුණෙත් නෑ. මම හිතන්නෙ මේක එයාගෙ ආධුනික අවධියෙ චිත්‍රපටියක් නිසා වෙන්න ඇති.

ලොරිටා කියන්නෙ බෲක්ලින් නගරයේ ඉන්න පොත් තබන්නියක්. ඇයගෙ සැමියා රිය අනතුරකින් මිය ගියේ අවුරුදු කීපයකට කලින්. ඇගේ වයස දැන් තිහත් පැනලා. ඇයට හිතවත්කමින් ඉන්න ජොනී කියන මහත්තයා ඔය අතරෙ ඇයට විවාහ යෝජනාවක් ගේනව. ඇය ඒකට කැමති වෙනව. ඉතිං විවාහය ගැන ජොනීගෙ මල්ලි වෙන රොනීට කියන්න ඕන කියල ජොනී කියනව. ඉතිං ලොරිටා ගිහින් ‍රොනීව හම්බ වෙනව. කතාවෙ සුන්දරම ටික පටන්ගන්නෙ එතනින්...

මේ චිත්‍රපටි‍ය පවුලේ චිත්‍රපටියක් වගේ එකක්. අන්තිමේ හැමෝම එක තැනකට ඇවිත් සන්තෝසෙන් තමයි චිත්‍රපටිය ඉවර කරන්නේ. අධ්‍යක්ෂක Norman Jewison කියන මහත්තය දරුණු චිත්‍රපටි ගණනාවක් අධ්‍යක්ෂණය කරපු අධ්‍යක්ෂවරයෙක් කියල තමයි දැනගන්න ලැබුණේ. ඒ ගැන හොයද්දියි එතුම හදපු චිත්‍රපටි කීපයක්ම මම හොඳින් රස විඳල තියෙනව නේද කියල දැනගත්තෙ. ඒව ගැනත් හිමිහිට ලියමු. අදට ඔන්න Moonstruck.




මගේ ලකුණු - 8/10

දැනගන්න සහ බාගන්න

1 comment:

  1. කම්මැලි වෙන්නෙ නැතුව ඉස්සරහටත් මේ වගේ බයිස්කෝප් ටිකක් ගැන දැනුවත් කරන්න.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...